Program 10na10 powstał z myślą o inwestorach indywidualnych oraz spółkach giełdowych. Jego celem jest wsparcie tych podmiotów w prowadzeniu przejrzystej komunikacji. Spółki, które biorą udział w programie pozytywnie wyróżniają się na tle innych podmiotów rynku kapitałowego, stosując praktyki komunikacji zgodne z oczekiwaniami inwestorów.
Poniżej prezentujemy Państwu materiały edukacyjne dotyczące tematyki z zakresu relacji inwestorskich, dostępne do pobrania jako pliki pdf. Publikacje te powstały przede wszystkim z myślą o emitentach akcji i obligacji, notowanych zarówno na rynku regulowanym, jak i w alternatywnym systemie obrotu.
Jesteśmy przekonani, że „10na10 – komunikuj się skutecznie” stanie się inspiracją dla spółek do aktywnej współpracy z inwestorami indywidualnymi.
Relacje inwestorskie po polsku.
Niedoceniane prezentacje inwestorskie.
Spóźniony świt mediów społecznościowych.
Prezentacje jako niedoceniane narzędzie relacji inwestorskich.
Rewolucja w obowiązkach informacyjnych.
Więcej słabych prezentacji inwestorskich.
Obligatariusze też mają potrzeby.
To nie jest kraj dla inwestorów indywidualnych.
Co spółki ukrywają przed inwestorami.
(Nie)przypadkowe relacje inwestorskie.
Jak wycisnąć więcej informacji ze spółki.
Strategia relacji inwestorskich.
Strategia relacji inwestorskich część 2.
Relacje z inwestorami indywidualnymi.
Dobre Praktyki Spółek Notowanych na GPW
Raport TNS Polska – Komunikacja spółek z inwestorami indywidualnymi